بازاریابی و فروش

مرسدس AMG GT63 کوپه امسال را از نزدیک ببینید!، عکس

موتور قدرتمند، ظاهر تازه، ویژگی های لوکس بی شمار تنها بخشی از المان های تاثیرگذار این خودرو به شمار می رود.

25 فروردین 1403

قیمت ریسپکت دو بهمن موتور افزایش یافت

قیمت ریسپکت دو بهمن موتور در فروردین ماه 1403 به طور رسمی از سوی این خودروساز اعلام شد. تا پیش از سال تازه، ریسپکت دو به بهای یک میلیارد و 84 میلیون تومان به فروش می رسید. اما با اعلام قیمت تازه تنها سدان بهمن موتور، شاهد افزایش قیمت 2 درصدی این محصول هستیم.

22 فروردین 1403

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ؛ ساده ترین راه چاره ها برای آیفون و اندروید

برای اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ باید چه اقداماتی را انجام داد؟ در این مطلب قصد داریم روش اتصال گوشی اندروید و آیفون را به تلویزیون های سامسونگ شرح دهیم.

17 اسفند 1402

راهنمای خرید بلیت قطار

مسافرت با قطار یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین انواع سفر است. در این نوشته اطلاعات زیادی برای روش های تهیه بلیت قطار، نرخ بلیت، شرایط استرداد بلیت قطار و .. را برای شما بیان می کنیم.

8 اسفند 1402

تاسیس مراکز مرموز سامسونگ در 8 کشور دنیا!

دیجیاتو نوشت: مراکز تجربه سامسونگ پس از رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 17 ژانویه افتتاح خواهند شد.

21 دی 1402

بازی Lies of P چند بسته الحاقی و یک دنباله خواهد داشت

بازی دروغ های پی (Lies of P) از عناوینی بود که چندی پیش عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. این بازی مورد توجه منتقدان و کاربران نهاده شد و توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. دروغ های پی در سبک سولزلایک (Souls Like) بود و یکی از برترین عناوین...

13 آبان 1402

شرایط گارانتی خودرو تغییر کرد

محدودیت های گارانتی خودرو که هشدار سازمانِ بازرسی را در پی داشت از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، لغو شد. آخرین تغییرات چیست؟

24 مهر 1402

یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول افزود. اضافه شدن امکان استریم از طریق فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز سه شنبه 17 مرداد 1402

خبرنگاران- ردمی A1 پلاس جزو مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند بازار است. فروشنده های موبایل نیمه مرداد سال جاری قیمت ردمی A1 پلاس 32 گیگ را دو میلیون و 900 هزار تومان اعلام می نمایند و آنالیز های ما از بازار نشان می دهد خرید ردمی A2 پلاس که نسخه تازه ردمی A1 پلاس...

17 مرداد 1402

سامسونگ چیپ اگزینوس W930 گلکسی واچ 6 را معرفی کرد

به گفته سامسونگ، اگزینوس W930 یک چیپ 5 نانومتری با پردازنده دو هسته ای Cortex-A55 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز است.

6 مرداد 1402

تغییرات خیره کننده در محبوب ترین مدل تویوتا در ایران ! ، عکسسورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکس

پس از معرفی نسل نو لکسس GX، حدس و گمان هایی برای نسل نو پرادو زده می گردد.با توجه به اینکه لکسس GX در واقع نسخه لوکس تر پرادو محسوب می گردد و از پلتفرم یکسانی بهره می برند.

21 تیر 1402

تاثیر تورم در قیمت فروش زمین و ویلا

فروش زمین و ویلا یکی از بازارهای مهم در بخش املاک است. با توجه به اینکه خریداران در این بازار عموماً در پی سرمایه گذاری در بلند مدت هستند، انتخاب ملک مناسب و در نقاطی با پتانسیل رشد، بسیار مهم است. در ادامه مطلب با تاثیر تورم در قیمت ملک بیشتر آشنا می شوید.

21 تیر 1402

جزئیات فیلم تازه کارگردان من ترانه 15 سال دارم

رسول صدرعاملی برای فراوری فیلم نو خود قرار است از کتاب زیبا صدایم کن نوشته فرهاد حسن زاده از فراوریات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، اقتباس داشته باشد.

13 تیر 1402

شروع طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران، نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل

جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران با عرضه پژو 207 شروع شده است. موعد تحویل پژو 207 مدل TU 3 نیز 90 روزه اعلام شده است.

23 خرداد 1402

حداکثر مقدار مصرف نمک چقدر است؟

وقتی از این افراد سوال شد که آیا می توانید بگویید حداکثر اندازه مصرف روزانه نمک که دولت توصیه نموده، چقدر است؟ یا اینکه می دانید نمک در کدام یک از اجناس خواربارفروشی در کمین شما نشسته است؟، حدود 80 درصد بزرگسالان انگلیسی با این سوال گیج شدند و پاسخ دقیقی...

30 اردیبهشت 1402

قیمت گوشی های شیائومی دوشنبه 25 اردیبهشت 1402

خبرنگاران- ردمی 9A مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی است و با 32 گیگ فضای ذخیره سازی سه میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد. در همین بازه قیمت باید به ردمی A1 پلاس اشاره کنیم که سه میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد و نسخه نو آن یعنی ردمی A2 پلاس را چهارمیلیون می...

25 اردیبهشت 1402

بنگاه ها نوسانات بازار مسکن را در دست گرفتند!

با نزدیک شدن به فصل جابه جایی، نقش مشاوران املاک به عنوان عامل دوم در التهابات بازار مسکن به تدریج پررنگ می شود. جوش دادن معامله به شرط کمیسیون بالاتر، دریافت شیرینی، در دست گرفتن قیمت منطقه و مقاومت در برابر کاهش نرخ ها از جمله تخلفات مرسوم برخی مشاوران...

19 اردیبهشت 1402

تفاوت موتور سه فاز و تک فاز

موتور های القایی پر کاربردترین نوع موتور در محیط های مسکونی، تجاری و صنعتی هستند. این موتور ها می توانند به گونه ای طراحی شوند که بر روی منبع تغذیه تک فاز یا سه فاز کار نمایند.

7 اردیبهشت 1402

مبلمان خوب و مرغوب را از کجا تهیه کنیم

قطعا یکی از آیتم های مهم برای هر فضایی مبلمان محسوب می گردد که نقش بسیار پررنگی را ایفا می نماید. اما اینکه چطور تنوع مبلمان را ببینیم و اینکه چطور مبل با کیفیت را انتخاب کنیم یک مسئله بسیار مهم می باشد که در ادامه به آنالیز آن خواهیم پرداخت. امروزه با...

23 فروردین 1402

چت بات ChatGPT ظاهراً درحال مسدودکردن شماره های کشورهای آسیایی است

دیجیاتو نوشت: ظاهراً برخی از حساب های کاربری ChatGPT طی یک هفته اخیر مسدود شده اند و این مسئله برای اکانت هایی با شماره هایی آسیایی بیشتر اجرا شده است.

18 فروردین 1402
تعداد: (123)